Marketingový plán Privátního Peněžního Ústavu

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán Privátního Peněžního Ústavu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán Privátního Peněžního Ústavu
Autor: Menšíková, Miroslava
Vedoucí: Lapčík, Radomír
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce "Marketingový plán Privátního Peněžního Ústavu" je analyzování marketingového plánování úseku Privátní Peněnžní Ústav a následný návrh a doporučení v této oblasti. První část tvoří kapitoly, ve kterých jsem zachytila různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingového plánu. Druhou část jsem zaměřila na úsek Privátní Peněžní Ústav, konkrétně na jeho současné marketingové plánování, vytvoření podkladů pro návrh marketingového plánu a samostatný návrh plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6784
Datum: 2008-04-29
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.04.2010
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 9648


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
menšíková_2008_bp.pdfZablokované 1.170Mb PDF
menšíková_2008_vp.doc 41.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
menšíková_2008_op.doc 44.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet