Analýza marketingové komunikace firmy MS Computers, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy MS Computers, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace firmy MS Computers, s.r.o.
Author: Ćmielová, Romana
Advisor: Ševčíková, Lenka
Abstract: Má bakalářská práce je zaměřena na marketing a marketingové komunikace, protože jsou nepostradatelnými nástroji při získávání pozice v dnešním velmi silném konkurenčním prostředí především pro nové a malé firmy. V teoretické části mé bakalářské práce zpracovávám literární prameny týkající se marketingu, tržního prostředí, konkurence a marketingového výzkumu, který je nezbytným základem pro realizaci budoucí marketingové strategie firmy. Praktická část se zabývá rozborem všech doposud uskutečňovaných marketingových aktivit firmy MS Computers, s.r.o. a obsahuje výstupy dotazníkového šetření. Na jejich základě jsou pro tuto společnost navrhnuta určitá doporučení a možná řešení v oblasti marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/698
Date: 2006-05-19
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 4119


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ćmielová_2006_bp.pdf 502.6Kb PDF View/Open
ćmielová_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
ćmielová_2006_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account