Analýza marketingové komunikace firmy MS Computers, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy MS Computers, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace firmy MS Computers, s.r.o.
Autor: Ćmielová, Romana
Vedoucí: Ševčíková, Lenka
Abstrakt: Má bakalářská práce je zaměřena na marketing a marketingové komunikace, protože jsou nepostradatelnými nástroji při získávání pozice v dnešním velmi silném konkurenčním prostředí především pro nové a malé firmy. V teoretické části mé bakalářské práce zpracovávám literární prameny týkající se marketingu, tržního prostředí, konkurence a marketingového výzkumu, který je nezbytným základem pro realizaci budoucí marketingové strategie firmy. Praktická část se zabývá rozborem všech doposud uskutečňovaných marketingových aktivit firmy MS Computers, s.r.o. a obsahuje výstupy dotazníkového šetření. Na jejich základě jsou pro tuto společnost navrhnuta určitá doporučení a možná řešení v oblasti marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/698
Datum: 2006-05-19
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 4119


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ćmielová_2006_bp.pdf 502.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
ćmielová_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ćmielová_2006_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet