Anglický jazyk prodeje a přesvědčující formulace v reklamě na internetu a v tisku. Nejpřesvědčivější anglcká slova marketingu. Východisko: Lidé kupují na základě emocí.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Anglický jazyk prodeje a přesvědčující formulace v reklamě na internetu a v tisku. Nejpřesvědčivější anglcká slova marketingu. Východisko: Lidé kupují na základě emocí.

Show full item record

No preview available
Title: Anglický jazyk prodeje a přesvědčující formulace v reklamě na internetu a v tisku. Nejpřesvědčivější anglcká slova marketingu. Východisko: Lidé kupují na základě emocí.
Author: Spodniak, Petr
Advisor: Atcheson, Hana
Abstract: Tato studie se zabývá skrytými významy v reklamě a je zaměřena na jejich rozluštění ve verbální a vizuální rovině. Práce je založena na teorii o významu a zabývá se jím především z pohledu sémiotiky. V úvahu jsou brány také teorie pragmatiky, parajazyka a sémantiky. V této práci je znak považován za základní jednotku jazyka a jeho význam se skládá z konotací, denotací, signifikací a jiných přístupů, které ovlivňují význam. Praktická část uvádí čtyři druhy reklamy a na jejich základě se snaží poukázat na skryté a často na emocích postavené významy. Bylo navrhnuto, že spotřebitelé, kteří jsou si vědomi přesvědčovacích technik, jsou vystaveni menší nevědomé manipulaci v rozhodovacím procesu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6994
Date: 2008-05-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav jazyků
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: A 8505


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
spodniak_2008_bp.pdf 1.350Mb PDF View/Open
spodniak_2008_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
spodniak_2008_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account