Marketingové řízení jako podmínka konkurenceschopnosti firmy Avex Trade, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové řízení jako podmínka konkurenceschopnosti firmy Avex Trade, spol. s r. o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové řízení jako podmínka konkurenceschopnosti firmy Avex Trade, spol. s r. o.
Author: Zábranová, Ivana
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Téma této bakalářské práce je projekt marketingového řízení firmy Avex Trade, spol. s r. o. V teoretické části je podrobně rozebráno marketingové řízení a konkurenceschopnost. Obsahem praktické části jsou představení Avex Trade a výrobního programu, analýza konkurenceschopnosti tj. situace na domácím trhu, analýza konkurence, dodavatelsko-odběratelské vztahy, SWOT analýza firmy, Porterova analýza, směřování v EU a inovace jako konkurenční výhoda. Náplní projektové části jsou návrh zdokonalení marketingového řízení v podniku, riziková a nákladová analýza a analýza efektivnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/724
Date: 2006-05-19
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 4118


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zábranová_2006_bp.pdf 7.587Mb PDF View/Open
zábranová_2006_vp.doc 40Kb Microsoft Word View/Open
zábranová_2006_op.pdf 242.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account