Projekt marketingového plánu firmy Ceram Tec s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy Ceram Tec s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Friedl, Michal
dc.contributor.author Matys, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-17T03:12:29Z
dc.date.issued 2008-08-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7436
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na tvorbu projektu marketingového plánu společnosti CeramTec s.r.o. V první části jsou shromážděny a zpracovány teoretické poznatky o marketingu, marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu. Druhá praktická část je rozdělena na situační analýzu a projekt. Situační analýza je zaměřena na zjištění a zhodnocení všech oblastí a skutečností, které mohou ovlivnit sestavení a úspěšnou realizaci plánu. V projektové části jsou na začátku stanoveny marketingové cíle a je navržen způsob jeho dosažení v marketingových strategiích a akčních programech. V závěru práce je uveden návrh na kontrolu navrženého plánu a projekt je podroben nákladové a rizikové analýze, včetně uvedení možných přínosů pro sledovanou společnost. cs
dc.format 82 cs
dc.format.extent 554082 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.08.2038
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing planning en
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing of services en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject direct marketing en
dc.title Projekt marketingového plánu firmy Ceram Tec s.r.o. cs
dc.title.alternative The project of the marketing plan of the company Ceram Tec s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2008-09-08
dc.date.vskp-available 2038-08-15
dc.description.abstract-translated The diploma work is aimed marketing plan project formation of company CeramTec inc. In first section is teoretic knowledge about marketing, marketing planning and marketing plan formation gatheredand. Second, practical section is devided on situation analysis and the project. Situation anylysis is aimed at finding and evaluation of all doman and facts, which could affect composition and succesfulll plan realisation. In project part are marketings goals assigned and the method of its achivement is designed in marketing strategies and action programes. In conclusion is introduced concept of designed plan control and projest is remited to costand risk analysis including introduction of possible benefits for watchet company. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8299
dc.date.assigned 2008-06-16
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
matys_2008_dp.pdfBlocked 541.0Kb PDF View/Open
matys_2008_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
matys_2008_op.doc 160Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account