Projekt marketingového plánu firmy Ceram Tec s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy Ceram Tec s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu firmy Ceram Tec s.r.o.
Author: Matys, Michal
Advisor: Friedl, Michal
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na tvorbu projektu marketingového plánu společnosti CeramTec s.r.o. V první části jsou shromážděny a zpracovány teoretické poznatky o marketingu, marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu. Druhá praktická část je rozdělena na situační analýzu a projekt. Situační analýza je zaměřena na zjištění a zhodnocení všech oblastí a skutečností, které mohou ovlivnit sestavení a úspěšnou realizaci plánu. V projektové části jsou na začátku stanoveny marketingové cíle a je navržen způsob jeho dosažení v marketingových strategiích a akčních programech. V závěru práce je uveden návrh na kontrolu navrženého plánu a projekt je podroben nákladové a rizikové analýze, včetně uvedení možných přínosů pro sledovanou společnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7436
Date: 2008-08-15
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.08.2038
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 8299


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
matys_2008_dp.pdfBlocked 541.0Kb PDF View/Open
matys_2008_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
matys_2008_op.doc 160Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account