Obchodní taktika a strategie firmy AM INTERIÉR, a.s. ve vztahu k zajištění a vymáhání závazků

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Obchodní taktika a strategie firmy AM INTERIÉR, a.s. ve vztahu k zajištění a vymáhání závazků

Show full item record

No preview available
Title: Obchodní taktika a strategie firmy AM INTERIÉR, a.s. ve vztahu k zajištění a vymáhání závazků
Author: Krajčová, Helena
Advisor: Šnédar, Libor
Abstract: Ve své diplomové práci se zabývám problematikou obchodní taktiky a strategie společnosti AM INTERIÉR, a.s. ve vztahu zajištění a vymáhání závazků. Hlavní zřetel je kladen na metodiku řízení a její informační podporu a zdůrazňuje především preventivní prvky. Úspěšnost bezproblémového inkasa pohledávky má počátek již při vzniku obchodního vztahu. Právě to je okamžik, kdy na základě potřebného množství kvalitních informací zvažujeme volbu platebních instrumentů či způsob zajištění budoucí pohledávky a pokud nastane situace, kdy nám odběratel neplatí, máme na výběr z různých druhů vymáhání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/752
Date: 2006-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 3872


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
krajčová_2006_dp.pdfBlocked 746.6Kb PDF
krajčová_2006_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
krajčová_2006_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account