Projekt hodnocení procesu prodeje sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt hodnocení procesu prodeje sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Hamrlíčková, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-17T04:17:15Z
dc.date.available 2010-07-17T04:17:15Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7581
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu hodnocení prodejního procesu sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s.r.o. Práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V první části práce jsou shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky týkající se prodejního procesu, marketingového výzkumu a mystery shoppingu. Tyto poznatky jsou prakticky použity v analytické části práce, kde jsou uvedena konkrétní východiska pro zpracování projektu - analýza současného hodnocení prodejního procesu, analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě získaných poznatků je vypracována třetí část práce - projekt hodnocení procesu prodeje metodou mystery shopping, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 114 s., 12 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1652140 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject prodejní proces cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject mystery shopper cs
dc.subject kontrolní list cs
dc.subject selling process en
dc.subject mystery shopping en
dc.subject marketing research en
dc.subject mystery shopper en
dc.subject checking list en
dc.title Projekt hodnocení procesu prodeje sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s.r.o. cs
dc.title.alternative Mystery shopping survey of sport optics sale process in Meopta - optika, s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kollárová, Klára
dc.date.accepted 2008-05-26
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on creation of mystery shopping project of sport optics selling process evaluation in Meopta - optika, s.r.o. The work is divided into three parts - theoretical, analytical and project section. In the first part of the work there are summarized the most important theoretical information regarding the selling process, marketing research and mystery shopping. These information are used in the analytical part of the work which indicates data for creation of the project - analysis of contemporary selling process, analysis of internal and external background. The third part of the diploma thesis - mystery shopping project of selling process evaluation - is based on the information from the analytical part of the work. The whole project is supported by the time, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8203
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hamrlíčková_2008_dp.pdf 1.575Mb PDF View/Open
hamrlíčková_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
hamrlíčková_2008_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account