Je reklama navoněná "zdechlina"?

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Je reklama navoněná "zdechlina"?

Show full item record

No preview available
Title: Je reklama navoněná "zdechlina"?
Author: Štěpanovský, Zdeněk
Advisor: Radvan, Eduard
Abstract: Ve své práci s názvem: Je reklama navoněná "zdechlina"? jsem se pokusil seznámit čtenáře s reklamou a médií, jejími specifiky a determinanty, je zde hovořeno o historii reklamy, specifikováno to, co vlastně je reklama a k čemu slouží, jsou popsány prostředky ovlivňování v reklamě a je zde rozebrán legislativní a etický rámec působení reklamy a médií. V této práci se rovněž zabývám účinkováním známých osob v reklamách, jsou zde také uvedena některá relevantní rozhodnutí Arbitrážní komise Rady pro reklamu týkající se účinkování těchto osob v reklamách. A v neposlední řadě se ve své práci rovněž zabývám mediální výchovou a možným působením sociální pedagogiky a sociálního pedagogika při mediální výchově.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7628
Date: 2008-03-28
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.03.2038
Department: Institut mezioborových studií
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: D 1009196


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
štěpanovský_2008_dp.pdfBlocked 953.6Kb PDF View/Open
štěpanovský_2008_vp.doc 58.22Kb Microsoft Word View/Open
štěpanovský_2008_op.pdf 591.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account