Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing

DSpace Repository

Language: English čeština 

Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Saláková, Andrea
dc.date.accessioned 2010-07-17T08:18:13Z
dc.date.available 2010-07-17T08:18:13Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7945
dc.description.abstract Tato práce pojednává o nových marketingových trendech - zejména pak guerilla marketingu, buzzmarketingu a virálním marketingu a jejich obecném vnímání v českém prostředí. Cílem mé práce je prokázat, že tyto marketingové formy balancují na hraně a jsou viděny spíše v negativním světle. V teoretické části mé bakalářské práce se zabývám oblastí marketingových komunikací a rozvojem nových marketingových disciplín obecně. V praktické části se pak věnuji definování hranic a následnému porovnání konkrétních, marketingových kampaní s prvky guerillového, buzz a virálního marketingu se stanovenými hranicemi a určení zda tyto marketingové trendy skutečně balancují na hraně. cs
dc.format 87 s., 6 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1675775 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject nové marketingové trendy cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject virální marketing cs
dc.subject buzzmarketing cs
dc.subject word of mouth marketing cs
dc.subject etické hranice cs
dc.subject hranice zákonnosti cs
dc.subject marketingové kampaně cs
dc.subject new marketing trends en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject viral marketing en
dc.subject buzzmarketing en
dc.subject word of mouth marketing en
dc.subject ethical limits en
dc.subject law limits en
dc.subject limits to sensation en
dc.subject marketing campaigns en
dc.title Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing cs
dc.title.alternative Balancing on the edge: Guerilla marketing, buzzmarketing, viral marketing en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2009-06-02
dc.description.abstract-translated This work is dealing with a new marketing trends - guerilla marketing, buzzmarketing and viral marketing and researches sensations of this marketing forms in Czech republic generally. Object of my work is demonstration of balancing choosen marketing trends on the edge. The theoretical part describes marketing communications and a development of new marketing trends generally. In the practical part I have defined limits for a new form of marketing communications and have chacked my oppinions in choosen marketing campings analyzis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10532
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
saláková_2009_bp.pdfBlocked 1.598Mb PDF View/Open
saláková_2009_vp.doc 64Kb Microsoft Word View/Open
saláková_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account