Alternativní metody výuky a jejich význam pro rozvoj sociálních dovedností

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Alternativní metody výuky a jejich význam pro rozvoj sociálních dovedností

Show full item record

No preview available
Title: Alternativní metody výuky a jejich význam pro rozvoj sociálních dovedností
Author: Kühnová, Kateřina
Advisor: Mazánková, Libuše
Abstract: Bakalářská práce se věnuje vztahu alternativního škol a reformy ve školství a v souvislosti s rámcovým vzdělávacím programem vysvětluje pojem klíčové kompetence, jeho vývoj, pedagogické aspekty a souvislosti s požadavky trhu práce. Soustředí se na problematiku kompetencí k řešení problémů a předkládá některé možné alternativní metody vhodné k jejich rozvíjení. Praktická část je věnována průzkumu, jehož cílem bylo získat popisy problémových situací ze života žáků. Respondenty byli žáci 8. a 9. tříd Základní školy v Ivanovicích. Výsledky průzkumu byly vyhodnoceny a porovnány s hypotézami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8013
Date: 2009-04-30
Availability: Bez omezení
Department: Institut mezioborových studií
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A 1016074


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kühnová_2009_bp.pdf 573.9Kb PDF View/Open
kühnová_2009_vp.doc 47.22Kb Microsoft Word View/Open
kühnová_2009_op.doc 56.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account