Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví

Show full item record

No preview available
Title: Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví
Author: Vyšohlíd, Tomáš
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Ve své práci se zaměřím na popis a analýzu netradičních forem marketingové komunikace v oblasti bankovnictví. Analýze pak podrobím kampaň mBank s názvem: Nekrmte bankéře. Nastíním vznik storyboardu, dále přípravy kampaně a následně popíšu samotnou realizaci. V závěru se zaměřím na samotné výsledky a efektivitu celé kampaně, včetně návštěvnosti webu a reakcí respondentů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8175
Date: 2009-08-14
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 10644


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vyšohlíd_2009_dp.pdfBlocked 2.160Mb PDF
vyšohlíd_2009_vp.doc 74Kb Microsoft Word View/Open
vyšohlíd_2009_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account