Analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s.
Author: Juráňová, Gabriela
Advisor: Lešingrová, Romana
Abstract: Cílem bakalářské práci je provedení analýzy využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje charakteristiku marketingu, reklamy a teoretické poznatky zaměřené na barevné schéma. V praktické části je představena firma a provedena analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s. Následuje soubor doporučení, který by mohl přispět ke zlepšení současného stavu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8367
Date: 2009-05-22
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: D 11837


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
juráňová_2009_bp.pdfBlocked 1.480Mb PDF
juráňová_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
juráňová_2009_op.pdf 2.208Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account