Analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lešingrová, Romana
dc.contributor.author Juráňová, Gabriela
dc.date.accessioned 2010-07-17T12:00:22Z
dc.date.available 2010-07-17T12:00:22Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8367
dc.description.abstract Cílem bakalářské práci je provedení analýzy využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje charakteristiku marketingu, reklamy a teoretické poznatky zaměřené na barevné schéma. V praktické části je představena firma a provedena analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s. Následuje soubor doporučení, který by mohl přispět ke zlepšení současného stavu. cs
dc.format 62 s., 3 s. příloh cs
dc.format.extent 1552724 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cs
dc.subject reklama cs
dc.subject barva a barevné schéma cs
dc.subject logo cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing en
dc.subject advertising en
dc.subject colour and colour scheme en
dc.subject logo en
dc.subject marketing research en
dc.title Analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s. cs
dc.title.alternative The analysis of colour use in advertisement of Kabelová televize Přerov, Inc. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Odložil, Jan
dc.date.accepted 2009-06-09
dc.description.abstract-translated The Bachelor's thesis is focused on analysis of colour influence on the customers in Kabelová televize Přerov, Inc. My thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with marketing, advertising and knowledge about colour scheme. The practical part contains company's introduction and analysis of colour influence on the customers in Kabelová televize Přerov, Inc. At the conclusion there were made several suggestions that could help to improve present status. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11837
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
juráňová_2009_bp.pdfBlocked 1.480Mb PDF View/Open
juráňová_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
juráňová_2009_op.pdf 2.208Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account