Marketingové komunikace Camping Country

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Camping Country

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace Camping Country
Author: Márová, Petra
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Obsahem mé bakalářské práce je zpracování analýzy marketingových komunikací firmy Camping Country. Analýza byla provedena na základě teoretických znalostí, sekundárních dat a na základě získaných primárních informací formou dotazníkového šetření. Hlavním cílem práce je zhodnotit efektivitu marketingových komunikací tohoto rekreačního zařízení s ohledem na potřeby a přání cílové skupiny. V závěru práce analýza vyzdvihuje silné stránky kempu Camping Country a odkrývá stránky slabé, které budou sloužit jako podnět pro zefektivnění marketingové komunikace a pro další dílčí šetření. Práce sleduje trendy marketingu cestovního ruchu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8468
Date: 2009-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10520


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
márová_2009_bp.pdfBlocked 4.332Mb PDF View/Open
márová_2009_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open
márová_2009_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account