Tvorba marketingové strategie, jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti horského hotelu Jelenovská

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Tvorba marketingové strategie, jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti horského hotelu Jelenovská

Show full item record

No preview available
Title: Tvorba marketingové strategie, jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti horského hotelu Jelenovská
Author: Minichová, Zdeňka
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem této bakalářské práce je vytvořit návrh k vylepšení konkurenční schopnosti hotelu Jelenovská. V mé bakalářské práci v teoretické části se věnuji objasnění důležitých bodů marketingu a managementu v hoteliérství. Soustřeďuji se na význam podnikové filozofie a v praktické části prostřednictví analýzy SWOT objevuji silné a slabé stránky hotelu Jele-novská. Poté sestavuji krátkodobé a střednědobé plány hotelu. V poslední kapitole vyjme-nuji překážky a navrhnu jejich řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/859
Date: 2006-05-19
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2008
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 2197


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
minichová_2006_bp.pdfBlocked 5.018Mb PDF
minichová_2006_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
minichová_2006_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account