Tvorba marketingové strategie, jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti horského hotelu Jelenovská

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Tvorba marketingové strategie, jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti horského hotelu Jelenovská

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Minichová, Zdeňka
dc.date.accessioned 2010-07-13T14:50:39Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:03Z
dc.date.issued 2006-05-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/859
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je vytvořit návrh k vylepšení konkurenční schopnosti hotelu Jelenovská. V mé bakalářské práci v teoretické části se věnuji objasnění důležitých bodů marketingu a managementu v hoteliérství. Soustřeďuji se na význam podnikové filozofie a v praktické části prostřednictví analýzy SWOT objevuji silné a slabé stránky hotelu Jele-novská. Poté sestavuji krátkodobé a střednědobé plány hotelu. V poslední kapitole vyjme-nuji překážky a navrhnu jejich řešení. cs
dc.format 86 s., 11 s. příloh cs
dc.format.extent 5262669 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2008
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marke-tingový výzkum cs
dc.subject analýza SWOT cs
dc.subject Marketing-Strategie en
dc.subject Marketing planning en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing research en
dc.subject Analyze SWOT en
dc.title Tvorba marketingové strategie, jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti horského hotelu Jelenovská cs
dc.title.alternative Bildung der Marketing-Strategie - Instrument zur Verbesserung der Konkurrenzfähigkeit vom Hotel Jelenovská en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanák, Jan
dc.date.accepted 2006-06-15
dc.description.abstract-translated Ziel der Arbeit ist die Bildung des Vorschlags zur Verbesserung der Konkurrenzfähigkeit vom Hotel Jelenovská. In meiner Arbeit verkläre ich in der Theorie die wichtigen Punkte des Marketing-Managements in der Hotellerie. Ich konzentriere mich auf die Bedeutung der Unternehmensphilosophie und in dem praktischen Teil entdecke ich die Stärken und Schwächen auf Basis der SWOT Analyse vom Hotel Jelenovská. Danach setze ich die kurzfristigen und mittelfristigen Ziele vom Hotel Jelenovská auf. Im letzten Kapitell mei-ner Arbeit nenne ich mögliche Hindernisse und schlage deren Lösungen vor. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2197
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
minichová_2006_bp.pdfBlocked 5.018Mb PDF View/Open
minichová_2006_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
minichová_2006_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account