Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky

Show full item record

No preview available
Title: Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky
Author: Hurt, Robert
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Diplomová práce pojednává o vlivu globalizace a globálních trendů na společnost a kulturu, na rozhodování firem při výběru vhodných typů reklamních kampaní určených pro český trh. Práce zkoumá výběr mezi globálním a lokálním, mezi sklízením ekonomických výhod ze standardizované výroby nebo vstřícným přístupem k místním spotřebitelským potřebám a návykům. Praktická část analyzuje výsledky sondy, která zjišťovala postoje české veřejnosti k reklamě. V této části jsou také popsány a analyzovány reklamní kampaně firem ze čtyř různých odvětví. Na základě výsledků zjištěných průzkumem pak byly příklady kampaní vyhodnoceny a bylo zformulováno doporučení pro budoucí komunikaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8662
Date: 2009-04-27
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 27.04.2039
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10604


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hurt_2009_dp.pdfBlocked 4.822Mb PDF View/Open
hurt_2009_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
hurt_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account