Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích
Author: Talašová, Marcela
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Tématem diplomové práce je Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích. Teoretická část vychází z aktuální literatury, popisuje neziskové organizace a jejich úlohu v ekonomice, charakterizuje charitativní organizace. Dále se zabývá specifikací marketingu v neziskovém sektoru, významem plánování a postupem při sestavování marketingového strategického plánu. Základem praktické části je analýza současného stavu a okolního prostředí organizace, projektová část se zabývá samotným sestavení marketingového strategického plánu s důrazem na rozvoj organizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9306
Date: 2009-05-04
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 11577


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
talašová_2009_dp.pdfBlocked 2.397Mb PDF
talašová_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
talašová_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account