Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Talašová, Marcela
dc.date.accessioned 2010-07-17T19:49:56Z
dc.date.available 2010-07-17T19:49:56Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9306
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích. Teoretická část vychází z aktuální literatury, popisuje neziskové organizace a jejich úlohu v ekonomice, charakterizuje charitativní organizace. Dále se zabývá specifikací marketingu v neziskovém sektoru, významem plánování a postupem při sestavování marketingového strategického plánu. Základem praktické části je analýza současného stavu a okolního prostředí organizace, projektová část se zabývá samotným sestavení marketingového strategického plánu s důrazem na rozvoj organizace. cs
dc.format 83 s., 15 s. příloh cs
dc.format.extent 2514251 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject marketing neziskových organizací cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject charita cs
dc.subject rozvoj cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject STP analýza cs
dc.subject non-profit organization en
dc.subject marketing of non-profit organizations en
dc.subject marketing plan en
dc.subject charity en
dc.subject development en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject STP analysis en
dc.title Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích cs
dc.title.alternative Marketing strategic plan of development organization Charity Holy family in Luhacovice en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Marek
dc.date.accepted 2009-05-28
dc.description.abstract-translated The topic of diploma thesis is a marketing strategic plan of development organization Charity Holy Family in Luhačovice. The theoretical part is based on current literature, describes the non-profit organizations and their role in the economy, characterizes a charitable organization. It follows from the specification of marketing in the non-profit sector, the importance of planning and procedure in drawing up a strategic marketing plan. The basis for practical analysis is the current state of the environment and the organization of the project deals with the actual compilation of a strategic marketing plan with emphasis on the development of the organization. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 11577
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
talašová_2009_dp.pdfBlocked 2.397Mb PDF View/Open
talašová_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
talašová_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account