Podíl marketingových komunikací na public relations parlamentní opoziční strany před volbami v roce 2006

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Podíl marketingových komunikací na public relations parlamentní opoziční strany před volbami v roce 2006

Show full item record

No preview available
Title: Podíl marketingových komunikací na public relations parlamentní opoziční strany před volbami v roce 2006
Author: Himmelová, Zdeňka
Advisor: Kulhánek, Ivan
Abstract: Cílem diplomové práce je potvrzení souvislostí mezi klasickou marketingovou kampaní a kampaní pro politickou stranu. V oblasti teoreticko-metodologické jsem se opírala o poznatky z literatury o teorii marketingu a následující zpracování situační analýzy ODS. Analytická část se věnuje rozboru voleb ve Spolkové republice Německo v roce 2005, ze kterých se ODS poučila a nechala si vypracovat SWOT analýzu. Na základě zjištěných dat z analýzy SWOT je v projektové části navržena marketingová strategie pro nadcházející volby opoziční strany v roce 2006.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1212
Date: 2006-05-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 2761


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
himmelová_2006_dp.pdf 5.905Mb PDF View/Open
himmelová_2006_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
himmelová_2006_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account