Projekt optimalizace řízení vztahů se zákazníky ve firmě Kovar s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt optimalizace řízení vztahů se zákazníky ve firmě Kovar s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrazdilová Bočková, Kateřina
dc.contributor.author Bambuchová, Alena
dc.date.accessioned 2010-07-20T18:25:00Z
dc.date.available 2010-07-20T18:25:00Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14449
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky a jejím hlavním cílem je ve finále nastínit projekt optimalizace řízení v této oblasti pro firmu Kovar s.r.o. Tato práce má dvě časti, teoretickou a praktickou. Přičemž teorie je zaměřena obecně na koncept řízení vztahů se zákazníky, tedy Customer Relationship Management, pilíře tohoto konceptu, principy implementace a také jeho přínosy pro podnikatelskou praxi. V praktické části následuje po krátkém představení firmy Kovar, analýza současného stavu řízení vzta-hů se zákazníky, která je postavena na dotazníkovém šetření a řízených rozhovorech. Na jejím základě je definován potenciál pro zefektivnění řízení vztahů se zákazníky a současně zpracováno projektové řešení k této problematice. Hlavní výstupem práce je návrh projek-tu, který povede k optimalizaci v oblasti řízení vztahů se zákazníky ve firmě Kovar s.r.o. cs
dc.format 107 s., 21 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 4840481 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Customer Relationship Management cs
dc.subject cíle a pilíře řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject analýza cs
dc.subject implementace konceptu řízení vztahů se zákazníky do podnikové praxe cs
dc.subject rizika a přínosy konceptu cs
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject goals and pillars of Customer Relationship Management en
dc.subject analysis en
dc.subject implementation of Customer Relationship Management concept into business practices en
dc.subject risks and benefits of Customer Relationship Management en
dc.title Projekt optimalizace řízení vztahů se zákazníky ve firmě Kovar s.r.o. cs
dc.title.alternative Optimization Project of Customer Relationship Management Concept in Kovar Ltd. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Machač, Jiří
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on customer relationship management and its main objective is to outline the final project optimization associated with this topic for Kovar Ltd. This work has two parts, theoretical and practical one. The theory is generally concentrated on the concept of Customer Relationship Management, pillars of this concept, principles of implementation and its benefits for business practice. In the practical part, there is a short presentation of Kovar followed by analysis of the current state of customer relation-ship management. Within this analysis the questionnaires and interviews were realised. And according to results of the analysis, there is defined potential for improving customers relationship management as well as project solutions to this issue. The main output of this thesis is to design a project that will optimize customer relationship management in Kovar Ltd. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/176 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 16162
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
bambuchová_2010_dp.pdf 4.616Mb PDF View/Open
bambuchová_2010_vp.doc 66Kb Microsoft Word View/Open
bambuchová_2010_op.pdf 1.048Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account