Zavádění marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Zavádění marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Zavádění marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o.
Author: Horucková, Daniela
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na zavádění marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o. Cílem je na základě provedení analýz navrhnout nové marketingové nástroje, které pomohou společnosti v dalším rozvoji. Teoretická část obsahuje problematiku marketingu služeb, marketingového řízení a marketingu ve vzdělávací instituci, jelikož společnost se převážně zabývá poskytováním vzdělávacích akcí. Praktická část se věnuje představení společnosti a její současné aplikaci marketingu. Dále jsou provedeny konkrétní analýzy popisující situaci ve společnosti. Tyto analýzy slouží jako podklad pro doporučení nového zavedení marketingových nástrojů a opatření. Následně je provedena časová, nákladová a riziková analýza těchto doporučených nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33724
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: D 39541


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
horucková_2015_dp.pdf 1.379Mb PDF View/Open
horucková_2015_vp.docx 21.91Kb Microsoft Word 2007 View/Open
horucková_2015_op.pdf 1.436Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account