Zavádění marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Horucková, Daniela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:46:43Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:46:43Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33724
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zavádění marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o. Cílem je na základě provedení analýz navrhnout nové marketingové nástroje, které pomohou společnosti v dalším rozvoji. Teoretická část obsahuje problematiku marketingu služeb, marketingového řízení a marketingu ve vzdělávací instituci, jelikož společnost se převážně zabývá poskytováním vzdělávacích akcí. Praktická část se věnuje představení společnosti a její současné aplikaci marketingu. Dále jsou provedeny konkrétní analýzy popisující situaci ve společnosti. Tyto analýzy slouží jako podklad pro doporučení nového zavedení marketingových nástrojů a opatření. Následně je provedena časová, nákladová a riziková analýza těchto doporučených nástrojů. |
|
dc.format |
76 s. (107 000) |
|
dc.format.extent |
1446919 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
marketing management
|
en |
dc.subject |
marketing environment
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Zavádění marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Implementation of Marketing and Marketing Management in Company JS Communication s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Válková, Taťána |
|
dc.date.accepted |
2015-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on implementation of marketing and marketing management in company JS Communication s.r.o. The goal is based on the analysis to propose new marketing tools that will help the company in further develop. The theoretical part contains the issue of marketing services, marketing management and marketing in an educational institution, because the company is mainly engaged in the provision of educational events. The practical part is devoted to introducing the company and its current application of marketing. Then there are performed some specific analysis describing the situation in the company. These analyses are used as a basis for recommending the introduction of new marketing tools and measures. Subsequently there is done time, cost and risk analysis of the recommended tools. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39541
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account