Marketingová strategie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze
Author: Kratochvíl, Martin
Advisor: Slaný, Jaroslav
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové strategie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze. V teoretické části je popsána teorie marketingu a marketingový a komunikační mix. Dále je zde také marketing ve zdravotnictví, ukazující některé odlišnosti této sféry, a kapitola je věnována i marketingovému plánování a strategii. Část praktická obsahuje interní analýzu nemocnice, zhodnocení stavu marketingu a analýzy mikroprostředí a makroprostředí. V závěru práce je prezentována marketingová strategie, složená ze dvou částí, a to z návrhu na změnu marketingového řízení a z projektu. Obě části navržené strategie jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38607
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management ve zdravotnictví
Grade for thesis and defense: C 39211


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kratochvíl_2016_dp.pdf 2.753Mb PDF View/Open None
kratochvíl_2016_op.docx 24.31Kb Unknown View/Open None
kratochvíl_2016_vp.docx 23.67Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account