Marketingová strategie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slaný, Jaroslav
dc.contributor.author Kratochvíl, Martin
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:17Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:17Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38607
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové strategie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze. V teoretické části je popsána teorie marketingu a marketingový a komunikační mix. Dále je zde také marketing ve zdravotnictví, ukazující některé odlišnosti této sféry, a kapitola je věnována i marketingovému plánování a strategii. Část praktická obsahuje interní analýzu nemocnice, zhodnocení stavu marketingu a analýzy mikroprostředí a makroprostředí. V závěru práce je prezentována marketingová strategie, složená ze dvou částí, a to z návrhu na změnu marketingového řízení a z projektu. Obě části navržené strategie jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 116 s. (165 896 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketing ve zdravotnictví cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingové plánování a strategie cs
dc.subject nemocnice cs
dc.subject Marketing en
dc.subject healthcare marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing planning and strategy en
dc.subject hospital en
dc.title Marketingová strategie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze
dc.title.alternative Marketing Strategy of the General University Hospital in Prague
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Tomancová, Lucie
dc.date.accepted 2016-05-23
dc.description.abstract-translated The thesis is based on creating a marketing strategy of the General University Hospital in Prague. Theory of marketing such as marketing and communication mix is described in theoretical part of the work. There is also defined healthcare marketing, which is quite specific, and the next chapter is based on marketing planning and strategy. Practical part includes internal analysis of the hospital, evaluation of the status of marketing and analyses of microenvironment and microenvironment. At the end of the work there is presented a marketing strategy, which consists of two parts, namely suggestion of marketing manage-ment and the project. Both parts of the suggested strategy are subjected to the time analysis, cost analysis and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39211
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
kratochvíl_2016_dp.pdf 2.753Mb PDF View/Open None
kratochvíl_2016_op.docx 24.31Kb Unknown View/Open None
kratochvíl_2016_vp.docx 23.67Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account