Street promotion jako nástroj prodeje i propagace

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Street promotion jako nástroj prodeje i propagace

Show full item record

No preview available
Title: Street promotion jako nástroj prodeje i propagace
Author: Strnad, Zdeněk
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Tato práce si klade za cíl zpracovat příkladovou studii street promotion v rámci klasické korporace. Studie se zabývá veškerými standardními fázemi projektu či programu street promotion, fází iniciace, přípravy, realizace a vyhodnocení. Cílem práce je prokázat pracov-ní hypotézu, že street promotion je komplexním marketingovým nástrojem, který lze v moderní korporaci účelně využít pro propagaci image společnosti a také jako jeden z prodejních nástrojů. Studie si všímá specifických charakteristik street promotion a srovná-ní s ostatními BTL aktivitami, a uvádí praktické příklady využití street promotion jakožto nástroje prodeje i propagace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/442
Date: 2006-05-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
strnad_2006_bp.pdf 1.183Mb PDF View/Open
strnad_2006_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
strnad_2006_op.doc 60Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account