Street promotion jako nástroj prodeje i propagace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Street promotion jako nástroj prodeje i propagace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Strnad, Zdeněk
dc.date.accessioned 2010-07-13T12:16:14Z
dc.date.available 2010-07-13T12:16:14Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/442
dc.description.abstract Tato práce si klade za cíl zpracovat příkladovou studii street promotion v rámci klasické korporace. Studie se zabývá veškerými standardními fázemi projektu či programu street promotion, fází iniciace, přípravy, realizace a vyhodnocení. Cílem práce je prokázat pracov-ní hypotézu, že street promotion je komplexním marketingovým nástrojem, který lze v moderní korporaci účelně využít pro propagaci image společnosti a také jako jeden z prodejních nástrojů. Studie si všímá specifických charakteristik street promotion a srovná-ní s ostatními BTL aktivitami, a uvádí praktické příklady využití street promotion jakožto nástroje prodeje i propagace. cs
dc.format 46 s., 3 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1241077 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject street promotion cs
dc.subject marketing cs
dc.subject korporace cs
dc.subject projekt cs
dc.subject program cs
dc.subject propagace cs
dc.subject promotéři cs
dc.subject BTL cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject street promotion en
dc.subject marketing en
dc.subject corporation en
dc.subject project en
dc.subject programme en
dc.subject promotion en
dc.subject promoters en
dc.subject BTL en
dc.subject guerilla marketing en
dc.title Street promotion jako nástroj prodeje i propagace cs
dc.title.alternative Street promotion as a sales tool and image booster en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2006-06-06
dc.description.abstract-translated This work aims to create a case study of street promotion within the framework of classical corporation. The study addresses all standard phases of street promotion project or pro-gramme, i.e. initiation, preparation, realisation and evaluation. The goal of this work is to verify the basic hypothesis, that street promotion is a complex marketing tool, which can be functionally utilized within modern corporation for image promotion and also one of hard-sell tools. The study deals with specific characteristics of street promotion and tries to com-pare them with other BTL activities, and also shows practical examples of using street pro-motion as a promotional and hardsell tool. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2817
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
strnad_2006_bp.pdf 1.183Mb PDF View/Open
strnad_2006_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
strnad_2006_op.doc 60Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account