Strategie interní komunikace a struktura PR agentury

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie interní komunikace a struktura PR agentury

Show full item record

No preview available
Title: Strategie interní komunikace a struktura PR agentury
Author: Tomčiaková, Eva
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Práce si klade za cíl postihnout problematiku interní komunikace. Popisuje efektivní řízení interní komunikace, dopady na výkonnost zaměstnanců, úspěšný rozvoj podniku a především spokojenost zaměstnanců. Posláním práce je zprostředkovat zkušenosti, názory a projekt optimálního fungování interní komunikace. Ve své teoretické části postihuje problematiku oboru Public Relations a jeho vývoj. Popisuje také vznik, vývoj a fungování profesionálních zprostředkovatelů oboru - PR agentur. Analytická část práce se zaměřuje na konkrétního poskytovatele služeb Public Relations, PR agenturu MT Communications. Analyzuje současný stav interní komunikace metodou participativního pozorování a metodou kvalitativního dotazování, které probíhalo s pracovníky agentury. Projektová část vychází z faktů, které byly popsány v analytické části, a navrhuje změny, které musí být učiněny pro efektivní fungování nástrojů interní komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6981
Date: 2008-04-24
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.04.2010
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 7565


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
tomčiaková_2008_dp.pdfBlocked 825.6Kb PDF
tomčiaková_2008_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
tomčiaková_2008_op.doc 70Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account