Paralelní komunikace značky prodejce a značek výrobců v odborném velkoobchodě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Paralelní komunikace značky prodejce a značek výrobců v odborném velkoobchodě

Show full item record

No preview available
Title: Paralelní komunikace značky prodejce a značek výrobců v odborném velkoobchodě
Author: Paloušová, Jelena
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce se zabývá tématem paralelní komunikace prodejce a dodavatelů v prostředí B2B. Na základě výzkumné sondy nákupního rozhodování zákazníka velkoobchodu doporučuje autorka strategii komunikací obou subjektů, včetně konkrétních nástrojů. Předkládá návrh komunikačního mixu odborného velkoobchodu, který optimalizuje společné propagační aktivity, přičemž za nejefektivnější způsob paralelní komunikace image obou značek považuje event marketing.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7518
Date: 2008-04-25
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 4962


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
paloušová_2008_dp.pdfBlocked 1.015Mb PDF View/Open
paloušová_2008_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
paloušová_2008_op.doc 49Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account