Paralelní komunikace značky prodejce a značek výrobců v odborném velkoobchodě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Paralelní komunikace značky prodejce a značek výrobců v odborném velkoobchodě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Paloušová, Jelena
dc.date.accessioned 2010-07-17T03:51:45Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7518
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem paralelní komunikace prodejce a dodavatelů v prostředí B2B. Na základě výzkumné sondy nákupního rozhodování zákazníka velkoobchodu doporučuje autorka strategii komunikací obou subjektů, včetně konkrétních nástrojů. Předkládá návrh komunikačního mixu odborného velkoobchodu, který optimalizuje společné propagační aktivity, přičemž za nejefektivnější způsob paralelní komunikace image obou značek považuje event marketing. cs
dc.format 69 cs
dc.format.extent 1064543 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
dc.subject Komunikace B2B cs
dc.subject komunikace značek cs
dc.subject paralelní komunikace cs
dc.subject komunikace velkoobchodu cs
dc.subject odborný velkoobchod cs
dc.subject B2B communication en
dc.subject communication of brands en
dc.subject parallel communication en
dc.subject communication of a wholesaler en
dc.subject professional wholesaler en
dc.title Paralelní komunikace značky prodejce a značek výrobců v odborném velkoobchodě cs
dc.title.alternative Parallel communication of a specialized wholesale company's brand name and the brand names of its suppliers en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2008-05-27
dc.date.vskp-available 2038-04-25
dc.description.abstract-translated This master thesis focuses on aspects of parallel communication of a wholesaler and its suppliers in the B2B surroundings. Based on a research probe into the decision-making regarding purchase of customers of the wholesaler the author suggests a communication strategy for both subjects, including specific tools. She presents a project of a communication mix of the professional wholesaler. The project optimizes joint promotional activities and the author considers event marketing to be the most efficient way of parallel communications of both brands. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4962
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
paloušová_2008_dp.pdfBlocked 1.015Mb PDF View/Open
paloušová_2008_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
paloušová_2008_op.doc 49Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account