Marketingová strategie vybraného subjektu (Aukro s.r.o.)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie vybraného subjektu (Aukro s.r.o.)

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie vybraného subjektu (Aukro s.r.o.)
Author: Böhm, Václav
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Obsahem této práce jsou marketingově-strategické a plánovací procesy prováděné na konkrétním tržním subjektu. V první, teoretické části jsou popsány nejprve nástroje, které napomáhají k následnému výběru strategie (marketingový audit, Porterův 5-ti faktorový model analýzy konkurenčních sil, mapa tržního bojiště). Poté následují konkrétní specifikace marketingových strategií a samotného marketingového plánu. Ve druhé, praktické části jsou již jednotlivé výše zmíněné nástroje aplikovány do praxe. Vyústěním celé práce je návrh marketingového plánu pro daný subjekt, který se nachází v závěrečné, projektové části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7900
Date: 2009-04-27
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2014
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10552


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
böhm_2009_dp.pdfBlocked 1.409Mb PDF
böhm_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
böhm_2009_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account