Marketingová strategie vybraného subjektu (Aukro s.r.o.)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie vybraného subjektu (Aukro s.r.o.)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Böhm, Václav
dc.date.accessioned 2010-07-17T07:53:36Z
dc.date.available 2014-04-27T23:00:22Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7900
dc.description.abstract Obsahem této práce jsou marketingově-strategické a plánovací procesy prováděné na konkrétním tržním subjektu. V první, teoretické části jsou popsány nejprve nástroje, které napomáhají k následnému výběru strategie (marketingový audit, Porterův 5-ti faktorový model analýzy konkurenčních sil, mapa tržního bojiště). Poté následují konkrétní specifikace marketingových strategií a samotného marketingového plánu. Ve druhé, praktické části jsou již jednotlivé výše zmíněné nástroje aplikovány do praxe. Vyústěním celé práce je návrh marketingového plánu pro daný subjekt, který se nachází v závěrečné, projektové části. cs
dc.format 94 s. cs
dc.format.extent 1477575 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2014
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový audit cs
dc.subject analýza konkurenčních sil cs
dc.subject Porterův 5-ti faktorový model cs
dc.subject mapa tržního bojiště cs
dc.subject marketin-gová strategie cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing comunication en
dc.subject marketing audit en
dc.subject competitors strengths ana-lysis en
dc.subject Porter's 5 factors model en
dc.subject map of market battle field en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing plan en
dc.title Marketingová strategie vybraného subjektu (Aukro s.r.o.) cs
dc.title.alternative Marketing strategy of selected company (Aukro s.r.o.) en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2009-06-02
dc.description.abstract-translated The main content of this work are marketing strategy and planning proces-ses, which are applied on the particular company. The first, theoretical part describes possible tools, that can help for final choice of strategy (marketing audit, Porter's 5 factors model of competitors strengths and map of market battle field). These are lately followed by specification of most used marketing strategies and main aspects of marketing plan. In the second part, which is practical, are all above mentioned tools applied in practice. As the result of the work is suggestion of marketing plan for the company, which is the final, project part. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10552
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
böhm_2009_dp.pdfBlocked 1.409Mb PDF View/Open
böhm_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
böhm_2009_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account