Marketing Mix Analysis in the Company ORLET služby s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketing Mix Analysis in the Company ORLET služby s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketing Mix Analysis in the Company ORLET služby s.r.o.
Author: Opařilová, Renáta
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve firmě ORLET služby s.r.o. Cílem je analyzovat současný stav marketingového mixu ve firmě a pokusit se doporučit vhodné návrhy na jeho zdokonalení. Teoretická část se týká teoretických poznatků marketingového mixu a detailní analýzy jednotlivých nástrojů marketingového mixu, jimiž je produkt, cena, místo a propagace. Praktická část popisuje firmu a analyzuje jednotlivé nástroje marketingového mixu ve zmíněné společnosti. Tato část zahrnuje také SWOT analýzu, která pomáhá odhalit silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby firmy ORLET služby s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10537
Date: 2009-05-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C 11281


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
opařilová_2009_bp.pdf 1.590Mb PDF View/Open
opařilová_2009_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
opařilová_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account