Marketing Mix Analysis in the Company ORLET služby s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing Mix Analysis in the Company ORLET služby s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Opařilová, Renáta
dc.date.accessioned 2010-07-18T05:51:22Z
dc.date.available 2010-07-18T05:51:22Z
dc.date.issued 2009-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10537
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve firmě ORLET služby s.r.o. Cílem je analyzovat současný stav marketingového mixu ve firmě a pokusit se doporučit vhodné návrhy na jeho zdokonalení. Teoretická část se týká teoretických poznatků marketingového mixu a detailní analýzy jednotlivých nástrojů marketingového mixu, jimiž je produkt, cena, místo a propagace. Praktická část popisuje firmu a analyzuje jednotlivé nástroje marketingového mixu ve zmíněné společnosti. Tato část zahrnuje také SWOT analýzu, která pomáhá odhalit silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby firmy ORLET služby s.r.o. cs
dc.format 52 s., 8 s. obr. priloh. cs
dc.format.extent 1667313 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject místo cs
dc.subject propagace cs
dc.subject ORLET služby s.r.o. cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject place en
dc.subject promotion en
dc.subject ORLET služby s.r.o. en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Marketing Mix Analysis in the Company ORLET služby s.r.o. cs
dc.title.alternative Marketing Mix Analysis in the Company ORLET služby s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2009-06-16
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with problems of the marketing mix in the company ORLET služby s.r.o. The aim is to analyse the current situation of the marketing mix in the company and try to recommend suitable suggestions for improvement. The theoretical part is concerned with theoretical knowledge of the marketing mix and a detailed analysis of individual marketing mix tools such as product, price, place and promotion. The practical part describes the company and analyses individual marketing mix tools in the mentioned company. It also includes the SWOT analysis which helps to identify strengths, weaknesses, opportunities and threats of the company ORLET služby s.r.o. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 11281
dc.date.assigned 2008-11-30
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
opařilová_2009_bp.pdf 1.590Mb PDF View/Open
opařilová_2009_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
opařilová_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account