Analysis of Marketing Communication in the Company HP TRONIC Zlín, spol. s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analysis of Marketing Communication in the Company HP TRONIC Zlín, spol. s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analysis of Marketing Communication in the Company HP TRONIC Zlín, spol. s.r.o.
Author: Konečná, Jana
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci s ohledem na světovou finanční krizi, úpadek současných marketingových postupů, rychlý technologický pokrok, nové možnosti využití digitálních médií a zjevnou potřebu integrovaného přístupu. Práce zkoumá jak tradiční metody propagace, tak i nové trendy se zaměřením na jejich praktické využití v reálné společnosti. Specifické prostředky marketingové komunikace využívané touto firmou jsou dále podrobeny bližšímu zkoumání s cílem odhalit jejich silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Na základě této analýzy jsou navržena konkrétní doporučení, která by mohla vést k možnému zlepšení současného stavu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12035
Date: 2010-05-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: A 13948


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
konečná_2010_bp.pdf 1.377Mb PDF View/Open
konečná_2010_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
konečná_2010_op.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account