Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na periodika

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na periodika

Show full item record

No preview available
Title: Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na periodika
Author: Šnajdrová, Adriana
Advisor: Kubíčková, Eliška
Abstract: Jedním z faktorů úspěšné reklamy je kreativní strategie navazující na strategii marketingo-vou. Kreativní strategie se skládá z pěti dílčích částí, které se navzájem ovlivňují a společně podmiňují originalitu a úspěšnost reklamy. Tato práce se zabývá reklamní kreativní strategií v české televizní reklamě na periodika. Teoretická část poskytuje náhled do obecných zásad a charakteristik této problematiky. Praktická část pak analyzuje situaci v českém prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12656
Date: 2010-05-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13638


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šnajdrová_2010_bp.pdf 1.772Mb PDF View/Open
šnajdrová_2010_vp.pdf 49.76Kb PDF View/Open
šnajdrová_2010_op.pdf 63.01Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account