Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety

Show full item record

No preview available
Title: Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
Author: Píbil, Pavel
Advisor: Kubíčková, Eliška
Abstract: Za úspěchem reklamy stojí marketingová strategie firmy, na kterou navazuje kreativní stra-tegie. Kreativní strategie se skládá z pěti částí, kterými jsou strategie sdělení, reklamní ape-ly, informační obsah, formáty reklamy a způsob realizace reklamy. Každá z nich a zároveň všechny dohromady nesou svůj zásadní podíl na finální podobě a úspěchu reklamy. V teoretické části se tato práce zabývá částmi reklamní kreativní strategie a Hofstedeho kulturními dimenzi. Praktická část práce analyzuje kreativní strategii vybraných hypermar-ketů, supermarketů či diskontů v ČR.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15940
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 18767


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
píbil_2011_bp.pdf 1.496Mb PDF View/Open
píbil_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open
píbil_2011_op.doc 131.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account