Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
Author: Kučerová, Veronika
Advisor: Kubíčková, Eliška
Abstract: Během přípravy všech větších reklamních kampaní je důležité analyzovat cílové skupiny, marketingové cíle, komunikační strategii, kreativní strategii aj. Efektivní marketingová komunikace závisí na výborném nápadu a také na již zmiňované kreativní strategii. Správně zvolená kombinace prvků kreativní strategie může znamenat momentální nárůst prodejů, ale také posílení hodnoty značky. Reklamní agentury se v dnešní době snaží vyzdvihnout obě položky. K tomu jim slouží propracovaná metodologie, kterou klienti a zákazníci pochopitelně nevnímají. Tato metodologie se skládá z vhodné kombinace strategie sdělení, reklamního apelu, formátu reklamy, informačního sdělení a realizace reklamy. Teoretická část této práce se zabývá jednotlivými prvky reklamní kreativní strategie a kul-turními dimenzemi České republiky. Praktická část pak analyzuje kreativní strategii kolo-vých nápojů v globálních reklamách a reklamách vyrobených primárně pro český trh. Po-rovnává je a určuje u nich vhodnost použití prvků kreativní strategie pro české prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17951
Date: 2011-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18759


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kučerová_2011_bp.pdf 1.207Mb PDF View/Open
kučerová_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word View/Open
kučerová_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account