Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo

Show full item record

No preview available
Title: Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Author: Benko, Jindřich
Advisor: Kubíčková, Eliška
Abstract: Kreativní reklamní strategie je jedním z faktorů úspěšné reklamy. Skládá se z pěti dílčích částí, které se navzájem ovlivňují a společně určují úspěšnost a originalitu reklamy. Tato práce se zabývá reklamní kreativní strategií v české televizní reklamě na pivo. Teoretická část nabízí náhled do obecných zásad a charakteristik této problematiky. Praktická část analyzuje reklamní kampaně v českém prostředí a nabízí srovnání názorů studenta marketingových komunikací s odborníkem z praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14995
Date: 2011-05-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18734


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
benko_2011_bp.pdf 14.24Mb PDF View/Open
benko_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
benko_2011_op.doc 125Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account