E-marketing politické strany: Prezentace České pirátské strany na internetu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

E-marketing politické strany: Prezentace České pirátské strany na internetu

Show full item record

No preview available
Title: E-marketing politické strany: Prezentace České pirátské strany na internetu
Author: Skřička, Jan
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Hlavním cílem práce je vypracování projektu, který by pomohl politickému subjektu Česká pirátská strana získat nové příznivce a voliče. Teoretická část práce předkládá rešerši politického marketingu, nových marketingových nástrojů souvisejících s rozvojem internetu a v neposlední řadě představuje zkoumaný subjekt. Teoretická část předkládá východiska pro analytickou a projektovou část práce. V praktické části jsou různými výzkumnými metodami zkoumána východiska pro projektovou část, jejíž hlavní náplní je popis projektu internetového vydavatelství ? nové netradiční platformy sdružující mladé umělce a zástupce mladší generace se zájmem o svobodnou tvorbu mimo mainstream.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18035
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18602


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
skřička_2011_dp.pdf 7.100Mb PDF View/Open
skřička_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open
skřička_2011_op.doc 105.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account