E-marketing politické strany: Prezentace České pirátské strany na internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

E-marketing politické strany: Prezentace České pirátské strany na internetu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Skřička, Jan
dc.date.accessioned 2012-03-11T10:42:31Z
dc.date.available 2012-03-11T10:42:31Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18035
dc.description.abstract Hlavním cílem práce je vypracování projektu, který by pomohl politickému subjektu Česká pirátská strana získat nové příznivce a voliče. Teoretická část práce předkládá rešerši politického marketingu, nových marketingových nástrojů souvisejících s rozvojem internetu a v neposlední řadě představuje zkoumaný subjekt. Teoretická část předkládá východiska pro analytickou a projektovou část práce. V praktické části jsou různými výzkumnými metodami zkoumána východiska pro projektovou část, jejíž hlavní náplní je popis projektu internetového vydavatelství ? nové netradiční platformy sdružující mladé umělce a zástupce mladší generace se zájmem o svobodnou tvorbu mimo mainstream. cs
dc.format 108 stran (143 648 znaků) cs
dc.format.extent 7445002 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Politická strana cs
dc.subject internet cs
dc.subject Web 2.0 cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject e-marketing cs
dc.subject politický marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject politický trh cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject hloubkový rozhovor cs
dc.subject formální analýza cs
dc.subject internetové vydavatelství cs
dc.subject Political party en
dc.subject internet en
dc.subject Web 2.0 en
dc.subject internet marketing en
dc.subject e-marketing en
dc.subject political marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject political market en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject in-depth interview en
dc.subject formal analysis en
dc.subject internet publishing house en
dc.title E-marketing politické strany: Prezentace České pirátské strany na internetu cs
dc.title.alternative E-marketing of a Political Party: Internet Presentation of the Czech Pirate Party en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated The main objective of this diploma thesis is creation of a project that would support the Czech pirate party ? a relatively new political organization in the Czech Republic. The goal of the project is to find fans and supporters to the party. The desk study analyses technical literature in the field of political marketing, it describes new marketing tools originating from the recent developments in internet communication and gives introduction to the examined subject, i.e. the Czech pirate party. The desk study sets standards for the analytical and project sections of this thesis. The analytical section brings comprehensive overview of internet marketing activities by the Czech pirate party that serves as the basis for the project part. The project described is an internet publishing house ? a new original platform that would aggregate young artists and fans, who are interested in products of creative freedom outside the mainstream. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18602
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
skřička_2011_dp.pdf 7.100Mb PDF View/Open
skřička_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open
skřička_2011_op.doc 105.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account