Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile

Show full item record

No preview available
Title: Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
Author: Štursová, Karolína
Advisor: Kubíčková, Eliška
Abstract: Aby reklama mohla prodat, musí nejprve spotřebitele zaujmout. Kreativní strategie dává reklamnímu život, finální podobu. Má také vliv na to, jak reklama na zákazníka zapů-sobí. Skládá se z pěti dílčích částí, které se navzájem prolínají, ovlivňují a určují úspěšnost a originalitu reklamy. Tato bakalářská práce se věnuje kreativní strategii v televizní reklamě českého mo-bilního operátora. V teoretické části je vymezena charakteristika oblasti reklamy, televizní reklamy a problematiky kreativní strategie. Praktická část podrobně analyzuje kreativní strategii dvou nejúspěšnějších reklamních kampaní operátora T-Mobile z posledních let.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18870
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 27882


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
štursová_2012_bp.pdf 4.857Mb PDF View/Open
štursová_2012_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
štursová_2012_op.doc 94.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account