Advergaming in the Czech Republic

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Advergaming in the Czech Republic

Show full item record

No preview available
Title: Advergaming in the Czech Republic
Author: Velikovský, Petr
Advisor: Horáková, Monika
Abstract: Obsahem této bakalářské práce je zmapování situace Advergamingu v České republice. V teoretické části práce je zpracována problematika týkající se advergamingu, jeho rozdělení, dále je pozornost zaměřena i na advergaming v České republice. Poté je blíže popsán průběh proměny a růstu advergamingu ve 21. století. V poslední části teorie je zpracována problematika týkající se role a využití advergamingu na sociálních sítích. Praktická část je zaměřena na analýzu postojů uživatelů sociálních sítí vůči advergamingu. Tato analýza je provedena na základě průzkumu trhu pomocí dotazníku. Praktická část je zakončena doporučeními firmám, které hodlají využít Advergaming jako marketingový nástroj na sociálních sítích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19626
Date: 2011-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: D 24128


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
velikovský_2012_bp.pdf 2.677Mb PDF View/Open
velikovský_2012_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
velikovský_2012_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account