Marketing Communication in the Company TON, a.s., Bystřice pod Hostýnem

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketing Communication in the Company TON, a.s., Bystřice pod Hostýnem

Show full item record

No preview available
Title: Marketing Communication in the Company TON, a.s., Bystřice pod Hostýnem
Author: Solařová, Nikola
Advisor: Vydrová, Janka
Abstract: Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci vybrané společnosti a na základě její analýzy navrhnout možná zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá hlavními pojmy marketingu, marketingového mixu a důležitostí integrované marketingové komunikace. V praktické části je představena samotná společnost a je analyzována jeho marketingová komunikace. Na základě této analýzy, dotazníkového šetření a SWOT analýzy jsou představeny návrhy na možné zlepšení současné marketingové komunikace společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19954
Date: 2011-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: A 23808


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
solařová_2012_bp.pdf 1.988Mb PDF View/Open
solařová_2012_vp.zip 15.83Kb Unknown View/Open
solařová_2012_op.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account