Marketing Communication in the Company TON, a.s., Bystřice pod Hostýnem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing Communication in the Company TON, a.s., Bystřice pod Hostýnem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vydrová, Janka
dc.contributor.author Solařová, Nikola
dc.date.accessioned 2013-10-06T02:54:43Z
dc.date.available 2013-10-06T02:54:43Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19954
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci vybrané společnosti a na základě její analýzy navrhnout možná zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá hlavními pojmy marketingu, marketingového mixu a důležitostí integrované marketingové komunikace. V praktické části je představena samotná společnost a je analyzována jeho marketingová komunikace. Na základě této analýzy, dotazníkového šetření a SWOT analýzy jsou představeny návrhy na možné zlepšení současné marketingové komunikace společnosti. cs
dc.format 59s. cs
dc.format.extent 2085217 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject propagace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject vztahy s veřejností cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject communications mix en
dc.subject promotion en
dc.subject advertising en
dc.subject personal selling en
dc.subject public relations en
dc.subject direct marketing en
dc.subject sales promotion en
dc.subject event marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject internet marketing en
dc.title Marketing Communication in the Company TON, a.s., Bystřice pod Hostýnem cs
dc.title.alternative Marketing Communication in the Company TON, a.s., Bystřice pod Hostýnem en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2012-06-15
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to analyse current situation of marketing communication of a company and according to this analysis give suggestions for improvements. Thesis is divided into theory and analysis. The former part deals with definitions of marketing and marketing mix, describes individual tools of marketing communication and its importance to be integrated. The latter part consists of introduction of a company and analysis of its communication mix. On the basis of analysis, questionnaire survey and SWOT analysis are introduced recommendations for improvements of current marketing communication. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 23808
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-04
local.subject nábytkářské podniky cs
local.subject marketing cs
local.subject furniture companies en
local.subject marketing en


Files in this item

Files Size Format View
solařová_2012_bp.pdf 1.988Mb PDF View/Open
solařová_2012_vp.zip 15.83Kb Unknown View/Open
solařová_2012_op.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account