An Analysis of the Marketing Strategy of the Travel Agency Nev-Dama, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

An Analysis of the Marketing Strategy of the Travel Agency Nev-Dama, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: An Analysis of the Marketing Strategy of the Travel Agency Nev-Dama, a.s.
Author: Paulusová, Aneta
Advisor: Taraba, Pavel
Abstract: Předmětem bakalářské práce ?Analýza marketingové strategie cestovní kanceláře Nev-Dama a.s.? je analýza marketingových nástrojů cestovní kanceláře Nev-Dama a návrh doporučení na zlepšení v této oblasti. Teoretická část se zabývá marketingem cestovního ruchu, marketingovým mixem a marketingovou strategií. V praktické části je představena cestovní kancelář Nev-Dama a to zejména její současnou marketingovou strategií zaměřenou na cestovní ruch. V poslední části jsou na základě zjištěných poznatků vytvořeny návrhy a doporučení pro cestovní kancelář Nev-Dama.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20227
Date: 2011-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: D 24098


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
paulusová_2012_bp.pdf 1.896Mb PDF View/Open
paulusová_2012_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
paulusová_2012_op.zip 15.06Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account