An Analysis of the Marketing Strategy of the Travel Agency Nev-Dama, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

An Analysis of the Marketing Strategy of the Travel Agency Nev-Dama, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Paulusová, Aneta
dc.date.accessioned 2013-10-06T05:40:30Z
dc.date.available 2013-10-06T05:40:30Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20227
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce ?Analýza marketingové strategie cestovní kanceláře Nev-Dama a.s.? je analýza marketingových nástrojů cestovní kanceláře Nev-Dama a návrh doporučení na zlepšení v této oblasti. Teoretická část se zabývá marketingem cestovního ruchu, marketingovým mixem a marketingovou strategií. V praktické části je představena cestovní kancelář Nev-Dama a to zejména její současnou marketingovou strategií zaměřenou na cestovní ruch. V poslední části jsou na základě zjištěných poznatků vytvořeny návrhy a doporučení pro cestovní kancelář Nev-Dama. cs
dc.format 59 s. (59 596) cs
dc.format.extent 1988920 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject cestovní kancelář cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject místo cs
dc.subject propagace cs
dc.subject lidé cs
dc.subject tvorba balíků a programování cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject Marketing en
dc.subject tourism en
dc.subject travel agency en
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject place en
dc.subject promotion en
dc.subject people en
dc.subject packaging and programming en
dc.subject partnership en
dc.subject marketing strategy en
dc.title An Analysis of the Marketing Strategy of the Travel Agency Nev-Dama, a.s. cs
dc.title.alternative An Analysis of the Marketing Strategy of the Travel Agency Nev-Dama, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2012-06-13
dc.description.abstract-translated The object of the bachelor thesis ?An analysis of the marketing strategy of the travel agency Nev-Dama, a.s.? is to analyse the marketing tools of the travel agency Nev-Dama and make suggestions and recommendations in the field of business. The theoretical part is concerned with the marketing tourism, the marketing mix and the marketing strategy. In the practical part is detailed the travel agency Nev-Dama, especially its current marketing strategy focusing on tourism. In the last part there are suggestions and recommendations for travel agency Nev-Dama based on these findings. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 24098
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-05-03
local.subject cestovní kanceláře cs
local.subject travel agencies en


Files in this item

Files Size Format View
paulusová_2012_bp.pdf 1.896Mb PDF View/Open
paulusová_2012_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
paulusová_2012_op.zip 15.06Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account