A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom

Show full item record

No preview available
Title: A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom
Author: Vojtíšková, Pavlína
Advisor: Voráčová, Kateřina
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá mezikulturní analýzou marketingových strategií fair trade v České republice a Velké Británii, kde se fair trade těší narůstajícímu úspěchu. Lidé se stále více začínají zajímat o původ výrobků a také o to za jakých podmínek byly vyrobeny. Ve Velké Británii se začal fair trade rozvíjet před více než šedesáti lety, a tak si za tu dobu dokázal získat pozornost a oblibu britských zákazníků. V České republice toto hnutí funguje necelých devět let a postupně se dostává do povědomí českých spotřebitelů. Teoretická část je věnována fair tradu a úvodu do teorie marketingu. V praktické části jsou popsány a porovnány marketingové strategie fair trade. Dále je praktická část doplněna o dotazníkové šetření. Cílem tohoto šetření bylo získat informace o tom jak čeští a britští studenti vnímají marketingové aktivity fair trade v jejich zemi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20468
Date: 2012-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: A 30675


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vojtíšková_2013_bp.pdf 5.311Mb PDF View/Open
vojtíšková_2013_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
vojtíšková_2013_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account